Min lördag

Hej allihopa, nu har jag startat en blogg.
Tänkte börja med att berätta lite om vad jag kommer skriva om i min blogg, jag har tänkt mig att jag ska skriva om inprincip allt som händer i mitt liv, vad jag gör på dagarna osv. Sen kommer jag även lägga in mycket andra saker också såsom skönhets tips, massa bilder, outfits, och sen ska jag även försöka skriva lite om några resor som jag gjort i mttt liv, och självklart kommer jag lägga upp bilder från det stället som jag besökt.
Kommer skriva om mycket mer men här är i alla fall ett litet smakprov.

Lördag dag/kväll
Vaknade upp imorse hemma hos min pojkvän Micke, vaknade någon gång runt halv ett på dagen, sen somnade jag om igen och efter mycket KLIV UPP NU! så vaknade jag till liv, fast inte Micke, han fortsatt sova.
Så jag satte mig vid min laptop ett tag,och sen hann klockan hann bli fyra och då tyckte jag att Micke skulle kliva upp, så jag väckte han, och han var sur som vanligt (han har ett jävla morgon humör måste jag säga), och efter det så låg vi och mös ett tag och kollade klart på filmen "american poop movie", faktiskt så var filmen bra, trots det omogna namnet,
men man ska aldrig dömma utsidan innan man vet något om insidan.
I alla fall, efter vi hade sett klart på filmen så åt vi en god middag och sen tog vi en promenix till statoil för att köpa snarr (slangord för godis, chips) och påvägen hem så kom två skitsöta hundar, som sprang omkring lösa, det syntes inte till någon ägare någonstans. Då vart vi lite oroliga tills vi märkte att hundarna var väldigt dresserade, eftersom hundar alltid vill gå fram och hälsa, men dom här hundarna kollade inte ens på oss.
Nog om det, vi gick hem till micke igen och satt på ännu en film som hette Weirdsville, jag tycker den var bra, hyfsat rolig faktiskt, dock inte lika rolig som pineapple express (en väldigt rekommenderad film), fast jag såg inte hela filmen eftersom jag somnade jag på min älskling, typiskt.
Jag vet inte hur många filmer jag har sätt nu, men jag har aldrig lyckats se slutet på någon av dom.
Aja, nu ska jag i alla fall snart gå och lägga mig, eftersom jag måste sätta mig och plugga imorgon.
jag ska i allafall sova riktigt gott, hoppas ni också gör det.
SWEET DREAMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback