Nattblogg

Vet ni vad jag kom och tänka på för några dagar sen, alltså jag bara tänkte på ingenting, så kom jag på att jag skulle vilja starta en blogg som skulle få heta nattbloggen.
Jag kan förklarar hur jag har tänkt mig,
Jo, att man är kanske 2 - 5 tjejer (helst 5 st) som har en blogg tillsammans, och eftersom den heter nattbloggen så är det meningen att man ska blogga på nätterna också (det är därför det är en fördel att vara flera), för då kliver någon upp kanske 2 på natten och bloggar då, sen kliver någon upp 3 på natten, också vidare ....
Och det ska vara en blogg med mycket frågor och där vi skriver mycket om vad vi tycker och där andra få tycka till om saker.
Den ska vara intressant eftersom det är meningen att alla som har tråkigt, kanske ingenting att göra på nätterna ska få ta del av den här bloggen.
Den här bloggen skulle vara bäst att ha på ett sommarlov eftersom det är nog inte så bra om man måste kliva upp mitt i natten varje dag om man ska upp på skola dagen efter.

Bloggen ska se ut såhär
Det ska vara en bild på oss som har nattbloggen tillsammans längst uppe, och där ska vi stå i svarta kläder och med en varsin pistol i handen (vet inte varför men det var så jag tänkte) och så ska det stå nattbloggen, också ska det vara lite blixtrar i bakrunden.
Jaja, man kan ju alltid ha sin tankar, men vem vet, kanske startar något sånt här på sommarlovet.
Och fan för den som tar den är iden, om det är någon som gör det, för det är min ide, mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha

2009-01-28 @ 19:53:01
Postat av: Evelina

Tjusig blogg du har må jag säga :D

2009-01-28 @ 20:21:25
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Anonym

De vore kul, pax å va med isåfall:O

2009-01-28 @ 21:26:15
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

tack så mycket för kommentaren om min blogg! :)

Och självklart ska du vara med!

2009-01-28 @ 22:19:13
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback