Plugg

åh jag fattar inte varför det alltid ska gå så dålig för mig att plugga, och så nu när jag skulle sätta mig och plugga så satt jag på tv:n bara för jag är ensam hemma och då vill jag gärna ha tv:n på.
I allafall, då när jag satt på tv så skulle det självklart vara top model på tv:n, och även om jag försöker plugga samtidigt som jag tittar på tv:n så går det inte.
Så nu har jag bara gjort lite matte, dumma mig.

Sen så fixade jag naglarna lite också, vet inte varför.
Föresten, så kolla vilken snygg klocka jag hittade hemma hos älskling, den ska jag låna nu.


på fotot: klockan, bilden är tagen med camen på laptopen så kvaliten är dålig
(klockan är grå silvrig och blå inuti, och där siffrorna ska stå, där är det diamanter istället)


på fotot: mina naglar

Okej nog om allt nu, nu måste jag sätta mig och försöka plugga igen så jag får något gjort, för läxorna gör sig inte av sig själv, tråkigt nog så gör dom inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback