Promenad

Kom in för ett litet tag sen, har vart ute i kylan med älskling och gått en promenix, vi träffade även dennis, vi satt och pratade lite om allt möjligt, om gamla minnen också vidare ....
Jag tycker det är kul att folk utifrån läser min blogg, alltså inte bara dom som bor här i ösd. Och sen gillar jag att ni kommenterar, det uppskattar jag verkligen, men framför allt att ni läser min blogg såklart! så tack till er som gör det, för det är ju faktiskt därför jag bloggar, för att ni ska få ta del av mitt liv, även om ni kanske inte gillar allt jag skriver.

Imorgon är det skola, igen!
Jag tycker att helgen kan få komma någon gång, för då kommer min älskade vän Jennie hem, ska bli kul att få umgås med hon igen, det är alltid lika kul.
Har ingenting planerat i helgen faktiskt, får ta den som den kommer.
Det ända som är planerat är att jag ska vara barnvakt från åtta på morgonen till ett ungefär, så då kan ni räkna med en trött Josefin.
Eftersom jag är så snäll och ställer upp på att vara barnvakt så ska jag och mamma gå en runda på staden nästa vecka, så det kanske blir något inköp då.
Jag förtjänar faktiskt det, vissa saker förtjänar jag att få (inte allt) men t.ex om jag ställer upp något så får jag något för att jag ställde upp, det känns faktiskt bra.
För jag skulle aldrig bara vilja få pengar i handen hela tiden, för då skulle jag inte känna mig duktig, för nu har jag ju som sagt kämpat (eller ja kämpat och kämpat) men jag har i allafall ställt upp för att förtjäna pengarna.


på fotot: jag, jävligt snyggt kort och snygg vante och snyggt gult hår men sånt bjuder jag på i min blogg

Kommentarer
Postat av: EMILYA SKOGLUND

din blogg är sjukt bra:)

2009-01-30 @ 18:22:03
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

tack så jätte mycket :) och kul att du läser den

2009-01-30 @ 18:33:36
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback