Söndag morgon

Vaknade nyss och klockan är 13:10, skönt att sova länge, även fast jag hade tänkt mig att sova ännu längre.
Mamma ringde mig för ett tag sen och sa att jag måste följa med min lillasyster på ridskolan, så nu gäller det att kliva upp.
Det är faktiskt ganska kul att följa med på ridskola, eftersom jag älskar hästar, tro det eller ej! men jag har ridit i 6 år, men slutade dock med det för några år sen, eftersom jag och min kompis Agnes kom på en dum överkommelse om att hon skulle sluta dansa om jag slutade rida, för på så sätt så fick vi mer tid för varandra.
I allafall, efter jag har vart på ridskolan med min lillasyster så ska jag hem och sätta mig och plugga om en fördjupning i SO, som handlar om hinduismen.

Har inte så mycket mer att skriva just nu, slänger in något inlägg lite senare också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback