22/7

Halloj!

Nu har jag verkligen inte skrivit på hur länge som helst, men tyvär så orkar jag inte lägga ner så mycket tid på bloggen just nu. För nu är det sommarlovet och jag har mycket annat för mig än att sitta och skriva i en blogg, och man bloggar väl för att man vill och tycker det är kul? och så har inte jag kännt på sistonde, jag har bara tyckt att det har kännts jobbigt.
Så jag bloggar lite till och från just nu i allafall!

I allafall, idag så var det äntligen fint väder, vilket jag verkligen uppskattar nu efter två dagars regn.
Det finns väldigt lite att göra när det regnar, det ända man kan göra är att pyssa om sig själv och gå ut och springa m.m.
Själv så satt jag och ritade och senare så var jag med min pojkvän!
Idag har jag i allafall vart med mina underbara kompisar, vi satt nere i badhusparken på en filt och snackade och åt en massa sötsaker.
Vi pratade blant annat om våran utlandsresa som jag och fem tjejor till troligtvis ska åka på nästa sommar, jag längtar redan så sjukt mycket och vi pratar om det hela tiden.

Ja nu kanske ni undrar vad jag har gjort på sommarlovet?
jo jag har bara levt livet helt enkelt, jag har inte haft något sommarjobb eftersom jag glömde bort att söka sommarjobb, det är så sjukt skönt, och som tur är så har jag så snälla föräldrar att jag klarar mig med mina pengar (får barnbidraget ändå) hehe, egentligen ska man inte få det eftersom man inte går i skolan.
Men jag målade lite ute på villan och fick tusen kronor för det så lite pengar har jag gjort mig förtjänt av i allafall!
Den här sommaren har verkligen vart slapp, men jag laddar inför nästa sommar.

Imorgon ska jag och tjejerna i allafall till en tjej som ska prata om produkter för oss, vi ska få testa lite smink och ansiktsmasker m.m och så ska hon ska berätta lite om dom, sen får man även köpa produkter (vilket jag nog kommer göra) det ska bli jätte kul!
sen på kvällen ska jag och mammsen iväg och tränings-simma och sen ska vi lägga oss på relaxen och bubbla och ta det lugnt, det blir nog bra!

Nu har ni fått veta lite grann, ett nytt inlägg kommer väl så småningom.


på fotot : mina blå-ögon som snart blir ännu blåare, jag har nämligen
beställt ett par skit snygga linser, ni kanske får se dom senare när dom
har kommit.

Kommentarer
Postat av: bitte

snyggt

2009-07-22 @ 23:21:36
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback