23/7

Hej igen!

Det gick hur bra som helst idag på den där saken, vi fick pröva lite olika produkter (peelingar, krämer, smink m.m)
Jag köpte faktiskt två saker, även fast det var väldigt dyrt. 890 kronor handlade jag för så jag hoppas verkligen att det är bra produkter, men förhoppningsvis är det värt det!
Jag får hem sakerna om ett litet tag, och om inte produkterna som jag köpte funkar så får man alla pengarna tillbaka, även om man har använt upp hela burken, så det känns tryggt i allafall.
Jag köpte en mascara som ska göra fransarna mycket längre, också två krämer som ska motverka celluliter (typ rynkor på kroppen) samt gör kroppen tajtare, det gillar jag för jag har fått lite kroppsnoja, alltså att det känns som min hud har börjat hänga. Så vi får se om det gör någon skillnad, egentligen tror jag inte själv på att två krämer kan göra huden tajtare men det är alltid värt att testa.

Sen så var ju jag och mamma och tränings simmade, vi simmade en kilometer, det var jätte skönt.
Sen gick vi upp på relaxen och bubblade och bastade och gjorde hårinpackning!
Jag rekomender verkligen att gå dit, det är såååå avslappnande ....

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback