tror jag ska färga håret

Jag ska till Frisöen på Fredag och klippa mig men jag funderar även på att färga håret, jag är så less på att vara blond, alla i Östersund är det nu på sommaren så det känns så tråkigt!
Jag vill ha blont med bruna slingor, ungefär såhär:


kommentar: den här färgen är jätte fin och den är lite mer åt det blonda hållet
med mindre slingor


kommentar: här är det mer mörka slingor ner till


kommentar: den här färgen gillar jag starkt, färgen
är riktigt nouhag färgad blandat med blont


kommentar: nougat färgade slingor och blondare upptill


Vi får se om jag slingar mig eller inte, men sen är det tråkiga att det blir aldrig som man tänkt sig speciellt inte om man slingar sig, så jag vet inte om jag vågar göra det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

görde!

2009-07-08 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback