17/6

Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade, gjorde mig i ordning, solade lite på min baksida!
För en gång's skull så är det hyfsat väder ute.
Men lite varmare får det gärna vara!

Tänkte berätta att i förrgår så köpte jag en ny cykel, en cruiser vart det, den är riktigt snygg!
Fast den är ganska killig, för den är svart, vit och röd, och istället för ventil-hattar på hjulen så är det silvriga dödskalle huvuden, men det är ganska tufft ändå med en brud som kör runt på ett sånn snygging!
Jag gillar den i allafall, den är jätte skön att cykla på, och den får alla andra cyklar att känna sig fula.

Igår var jag på stan, det vart lite shopping ....
Ett par nya skor, en tröja och ett hårband, också vart det en sallad på Pause också bjöd jag Julia och Agnes på en varsin bakelse, jag är så snäll!
Sen åt jag middag hos Agnes och senare på kvällen så tog jag cykeln hem till mig, och innan träffade jag min älskling och Dennis.

Och ikväll ska vi troligtvis spela brännboll eller kubb om vi lyckas dra ihop några stycken som vill vara med och spela.


på fotot: jag, och mina fina naglar som jag målade idag

Kommentarer
Postat av: Peo

När fâr man se bilder pâ cool-hojen dâ ?

2009-06-17 @ 20:35:07
Postat av: josefin

det kommer ;)

2009-06-18 @ 14:37:39
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har! :)

Är allt bra?



Kram!

2009-06-20 @ 19:12:55
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: iner

snälla kan du börja lägga in bilder & massa inlägg, saknar det!

2009-06-25 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback