åttonde-juni

idag har jag vart på stan och handlat diverse saker som:
lösnaglar till skolavslutningen
en ny foundation från make up store
en ny foundation pensel
hårfärg (jag kämpar fortfarande på att få barbie vitt hår) någon som har något tips förutom silvershampoo? jag köpte silvershacmpoo från frisören men det funkade inte lika bra som mitt förra, men jag tänkte om någon har något annat tips förutom det så säg till!

och sen tror jag inte att jag köpte något mer, men en sak ska jag säga er, att jag var på DNA och hittade ett par nya älsklingar som jag köper på fredag, det är sky hög platå på dom, och sen är det svarta spännen.
Jag tror jag kommer få otroligt mycket blickar av folk i Östersund eftersom dom är ganska "ovanliga" eller vad man ska säga .... men hey, jag måste väl få ha på mig vad jag vill? jag bryr mig i allafall inte, keep looking, jag tycker i allafall att dom är hur snygga som helst, det är viktigast.
Ni kommer ändå bara önska att ni var lika modiga som mig som vågar bära upp ett par såna skor, chicken's.

sorry girls and boy's att jag inte har några bilder på mina inköp men min pojkväns syster har hans kamera så kan tyvär inte ta kort, men jag har bilder på skorna som jag ska köpa, fast på min mobil så jag kan inte lägga in dom just för att inte har någon kabel.


på fotot: me ofc

Kommentarer
Postat av: Jenna

Den är från hms damavdelning :)

2009-06-10 @ 09:45:22
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback