Bilder-från-fre&lör


på fotot: Jag, mats, espen, geeka, norrman, och en liten robert nere i hörnet.
Det här var på festen i Valla, där ganska många från klassen var, och några-
från paralell klassen, det var mycket trevligt!


på fotot: my love som försöker säga något, mats som ser helt förskräckt ut, espen och geeka som har fullt upp med varandra, jag som gör någon ovanlig pose, grr! haha och spännis robert och norrman som försöker se cool ut
kortfattat: ingen vart normal på den här bilden, vad gör alla? haha


på fotot: tre rätters middag med dom bästa
maten bestod av: förrätt, lax på toast, sallad, tomat och skagenröra
varmrätt, fläsk-file, strips, bea och sallad
efterrätt, kladdkaka som Julia hade gjort med vitchocklad i


på fotot: the party-pingls som var på humör som vanligt
lambo hej, lambo hej, tjo fadirittan lambo!!


på fotot: agnes och jag som kanske inte riktigt fastande på bild


på fotot: dom bästa + bästa Agnes som tar kortet


på fotot: toalett besök med öppen dörr är alltid trevligt enligt mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det ni dricker?

2009-07-01 @ 11:04:51
Postat av: Anonym

svar: ena dagen var det alkohol (dagen jag gick ut) och den andra var det bara cola och annat

2009-07-02 @ 12:40:19
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback