i-have-a-secret



Min hemlighet som jag ska berätta för er är vad jag vill med mitt liv och vad jag blir när jag blir stor, några kanske vet det, många vet det inte.
Men om jag säger såhär, mitt mål är att bli känd och tjäna stora summor med pengar, och jag ska bo utomlands och leva livet, jag tänker inte bli kvar här i Östersund och bo i någon villa och skaffa ungar, jag har inget emot Östersund men jag vill häldre bo någon annan stans.
Men jag kanske börjar med att flytta till sthlm eller något, och sen flyttar jag vidare utomlands.
Och vad för jobb ska jag tjäna pengar på, eller ja vad vill jag jobba som? det förblir min hemlighet.
För jag vill inte avslöja något innan jag är säker på att jag vill det! och snälla få inte någon fel tanke och tro att jag vill jobba som prostituerad, för då har ni något fel i huvudet, för det är inget man vill.

Jag vill också upptäcka världen, jag vill resa till många olika länder, nog för att jag redan har vart i tio olika länder, men jag vill se mer, jag vill hinna se allt (fast det finns inte en chans att man hinner det) men jag vill se så mycket som möjligt, också vill jag göra saker, klättra upp för höga berg, gå upp på mont everest (vi får se hur det blir med det, haha) men det är fortfarande något som jag skulle vilja göra, jag är en riktigt friluftsmänniska, tro det eller ej, jag älskar naturen och utmaningar.

Och jag säger såhär, alla har drömmar, och det är inte säkert att jag kommer uppfylla något av det här om några år, då kanske jag har helt andra planer, men det är min dröm just nu i allafall.
Men jag tänker inte alltför mycket på framtiden, för man ska leva i nuet, och man ska leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback