IMORGON, IMORGON!

Imorgon går jag ut 9an och det känns så himla skönt.
Jag kommer sakna vissa i klassen, och andra kommer jag nog inte sakna alls, men dom bra i klassen känns det jobbigt att splittras med, fast jag vet såklart att några av dom kommer jag fortsätta hålla kontakten med, det hoppas jag i allafall.
Jag har haft så himla roligt med många i klassen, men det ska bli skönt att få börja i en ny klass och träffa nya personer och börja på gymnasiet istället för lilla vallaskolan.

Imorgon efter avslutningen så ska jag upp och äta fin lunch med familjen uppe vid golfen, och senare ska jag ut och kanske grilla (beror på väder ) med endast skönt folk och vänner, och om det blir dåligt väder så ska vi vara inne till att börja med!
Sen ska jag bara ha roligt och njuta av kvällen, ingen ska få förstöra den, so back off!
För det ska bli en lyckad kväll.

Här kommer en låt som vi lyssnade på ganska mycket när vi var på klassresa i Göteborg, och den här låten ska jag komma ihåg som våran låt.
Tack för mig, klass 9a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback