Jag är bäst, helt klart!

Hej på er, har ni saknat mig? jag förstår att ni har det.
I allafall, jag slutade blogga på grund av att jag var nära på att inte fixa G i matte, vilket betyder att jag hade fått gått IV, och på grund av att min kamera vad sönder, vilket den är fortfarande.
Men det jag vill komma fram till att BÄSTA JAG, klarade att få G i matte, och jag är så himla stolt över mig själv!
Vi hade kanske tre eller fyra veckor kvar till betyget skulle sättas, och jag trodde att det inte skulle finnas någon chans, sen skärpte jag till mig och koncentrerade som bara den och pluggade arslet av mig hemma, och jag lyckades.
Det var verkligen värt det måste jag säga ....

Och nu har jag troligtvis så bra betyg att jag kommer kunna komma in på frisör linjen eller samhälle ekonomi linjen, jag får hålla tummarna att jag kommer in, men det tror jag att jag gör.

I allafall, imorgon ska vi ha vatten krig på skolan för vi tycker, eller i allafall jag att man ska göra något dumt och busigt innan man går ut.
Så imorgon tar båda niorńa med vattenpistoler och andra saker med vatten i på skolan, så ska vi ha vattenkrig INNE i skolan och självklart kommer vi spruta ner lärarna också.
Nog för att vi redan har gjort några busiga saker medans vi gått i nian, som tillexempel:
Pontus fick en pressent i matsalen medans alla kollade, det var såklart en dildo han fick (lärarna såg väldigt glada och roade ut när pontus tog upp en rosa stor dildo med vibration på)
Alla killarna + Erica och Agnes stod upp och sjöng för mig i matsalen medans alla glodde
Snott godis, glass och cola från fritidsgården
På klassresan så öppnade några i klassen fönstrerna på tåget och rökte ut igenom dom medans vi åkte
Några har kissat i handfatet ett antal gånger (nämner inga namn)
Täppt igen ventilen på toaletten så det luktar skunk
Några i klassen spottade en snor lobba i ketchup flaskan i matsalen, sen var det en stackare i våran paralell klass som tog lite av den ketchupen, suprise suprise.

Jaja, det finns nog ett antal fler saker som våran klass har gjort men här har ni några i allafall!
Men det blir roligast imorgon.

Kommentarer
Postat av: elin

hur höga poäng har du? den lägsta som kom in preliminärt på frisör hade 205. ;)

2009-06-07 @ 10:04:53
URL: http://elinstenback.blogg.se/
Postat av: josefin hamrin

jag vet :) och jag räknade ihop mina poäng i veckan och jag har runt 210 poäng, så det är bara att hålla tummarna på att jag kommer in, om jag nu väljer frisör, jag kanske välje samhälle ekonomi om jag kommer in där.

2009-06-07 @ 16:48:27
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback