sjätte-juni

Igår var en riktigt trevlig kväll, själv så var jag och 30 personer till hemma hos mig på Frösön och firade min bror som tog studenten, grattis till honom.
Jag, Micke och Agnes hade riktigt trevligt hemma hos mig, och vi åt riktigt god mat som var från innefickan, självklart var det pappa som hade lagat maten som vi fick igår, det hade tagit honom hela tre dagar att göra klart maten åt alla.
TIll förrätt så fick vi någon lax med tunnbröd, och till varmrätt var det kyckling i någon sky, plus fläskfile med parma skinka runt, och till det var det potatis, och till efterrätt fick vi kola tårta och hallon swiss med lime i och vanilj grädde uppe på!
Tack så jätte mycket för maten pappa, den kunde inte ha vart godare.

Vi var inte kvar hos mig hela kvällen, utan när klockan var cirka åtta så började det regna ute, och då drog min bror hem hela hans klass till oss, så det vart fullt hus där.
Så jag och Agnes tog bussen in till stan och drog upp på någon fest ovanför Daffys, där var det bara en massa folk från Torvalla, vi blev inte kvar där så länge eftersom alla var tvugna att dra, men det var trevligt så länge det varade i allafall!
Sen så gick vi vidare till någon annan fest men jag hann mest bara upp för sen ringde min pojkvän så jag gick ner och träffade honom och hans kompisar, sen gick vi upp till rådhustrappan där alla studenter var, man ville ju inte missa det!
Och där var det ett jävla drag måste jag säga, vi dansade så mycket att jag knappt kunde gå sen.
Min klocka pajjade på köpet, och mina skor som var nytvättade vart helt svarta, och Agnes tappade bort mobilen (men hittade den sen som tur var) men det var värt allt, vilken kväll .....

BIlder kommer säkert sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback