tionde-juni

idag har vi haft en lugn dag på skolan!
Vi har klätt ut oss och haft en film och kändis dag, då har vi haft tipsrunda och massa annat.
Jag, Erica och Agnes var utklädda till charlies angels.
Sen åkte jag in på stan med mamma, vi tog en sallad på Pause, sen blev det lite shopping också ....
Jag köpte två par skor, dom är so damn snygga båda två, men på fredag köper jag mina älsklingar med platå!
Och jag fick även världens finaste rosa tunika, jag älskar den. Men jag har fortfarande inte hittat den genomskinliga tunikan som jag vill ha.
Köpte även smycken till skolavslutningen och ett rosa paraply.

Jag har inte så mycket att säga bara att jag är så jävla glad att jag går ut snart!!!!
Och här kommer en bild på mig erica och agnes som vi tog idag, det kommer säkert fler bilder sen.


på fotot: Erica, Jag, Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket datum går du ut? :)

2009-06-10 @ 20:32:44
Postat av: Agnes

sv: haha jag tog bara någog. ah jag skickar dom någn dag :)



vad köpte du för skor? :D

2009-06-10 @ 23:08:57
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/
Postat av: josefin hamrin

svar på båda: jag går ut på fredag alltså den 12 Juni!

Och jag berättar hur dom ser ut imorgon agnes :)I

2009-06-11 @ 00:42:39
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback