16 mars

Hello!

I'm home now, skoldag ett är avklarad och den gick väl som Måndagar brukar gå, lite jobb och mycket prat och mycket slapp!
Men jag jobbade lite i allafall, men jag är alltid så lat när man kommer tillbaka direkt efter att ha haft helg, så då måste man få vara lite, lite lat, enligt mig i allafall.
Idag har jag nästan inga planer, det jag ska göra nu är i allafall att läsa tidning, och sen blir det middag så småningom (åh, jag är jätte sugen på att äta min och Agnes favvorätt), i allafall efter middag så ska jag träffa Anna och vi ska gå och sola, tror jag!
Ja jag vet att jag är jätte dum som sitter här och säger att jag inte tycker man ska sola solarium så gör jag det själv, men jag får helt enkelt skylla mig själv om jag skulle få hudcancer, det är en stor risk man tar när man solar, men jag håller mig fortfarande kvar vid min åsikt, jag tycker inte man ska sola solarium, och jag borde inte göra det själv!

Men nu ska jag sätta mig och läsa skvaller! ♥


på fotot: Skvaller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback