18 Mars

Hej!

Nu har jag vart hemma ett litet tag, men jag har inte lagt upp något för jag har pluggat och sen kom älskling till mig så då var jag upptagen!
Men snart ska jag sätta mig och plugga igen, men jag måste ju såklart lägga in ett inlägg först.
Skolan har gått bra idag, jag hade utvecklings samtal idag, och det gick väl som vanligt, lite dålig kritik och sen bra saker!
Efter jag har pluggat så ska jag nog sy och sen ska jag kanske göra ett nytt armband eller halsband, jag känner verkligen för att pyssla idag, så det ska jag nog göra!

Men nu måste jag fortsätta jobba, eftersom läxorna tydligen inte görs av sig själv, så synd!


på fotot: always work, i hate it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback