20 mars

Hej!

Idag är det Fredag, så efterlängtat!
Idag så har jag inte lagt upp något eftersom jag åkte in på stan direkt efter skolan med min kära vän Agnes, när vi kom in till stan så träffade vi Markus och Hedda, sen kom Julia och Anna.
Vi gick en snabbis på stan (då köpte jag en tröja) som är helvit och ganska stor (kill storlekar) men jag köpte den för att dom passar till mina leggings som jag har klippt sönder, sen ska jag såklart göra om tröjan också, den här gången ska jag inte sätta på rosetter (eller jo kanske) men sen ska jag kanske he på ett band längst ner på tröjan som gör att den sitter åt, sen ska jag dra upp armarna med siden band (svårt att förklara)

Föresten, idag hade vi en jätte skön skoldag, morgonen började med sovmorgon till klockan nio, men jag klev ändå upp halv sju, för att duscha! och förutom att duscha så satte jag mig ner och sydde ihop ett hål på ett par fingervantar med volanger på, sen sydde jag på rosetter på vantarna också (bild på vantarna kommer sen) i allafall, när jag kom till skolan så hade vi först teknik, och på tekniken bygger vi bara bilar (man är uppdelade i grupper och sen ska man bygga en bil, båt, ja något med motor) i allafall, det var en jätte härlig lektion, och efter det hade vi musik, och då hade jag och Agnes hur kul som helst, man kan ställa in olika ljud på keebords (klaga inte på stavningen) och då lekte vi att vi sköt varandra och massa mer, i allafall, det var hur kul som helst ....
Sen avslutades dagen med teknik igen (bygga något med motor)


på fotot: jag


på fotot: sötis Agnes


på fotot: mitt fika på tehuset, chai latte och nougat ruta


på fotot: tröjan som jag köpte och som jag ska göra om ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback