25 Mars

Hej!

Ni ska bara veta hur trött jag är och hur mycket huvudverk jag har ....
Idag har jag gått i skolan och haft nationella prov i Engelska, jag tycker att det känns om att det kan ha gått bra, jag hoppas det i allafall, man skulle skriva om ett val man har gjort i livet, och då skrev jag om att jag spydde förut för att bli smalare, men sen gjorde jag mitt val och slutade med det.

När jag kom hem så gjorde jag i ordning en smoothie till mig och mamma, och fick jag iden att jag tycker att vi ska göra om lite på mitt rum, jag vill ha ett rosa rum! Jag ska förklara hur jag vill ha det i ett annat inlägg.
I allafall, nu vill jag helst bara gå och lägga mig, jag ser och är otroligt sliten, vet inte varför, men det beror nog på att jag är så trött .... jag måste börja träna så jag blir pigg!!!!
Jag måste nog plugga lite sen, men det tar vi sen.


på fotot: yummie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad har du för reccept på din smootie? :) den verkar god :)

2009-03-26 @ 08:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback