27/3

Holla guys!

Nu är jag hemma hos älskling, jag åkte till han och överraskade han eftersom han inte visste att jag skulle komma, han och jag går ju i samma klass men han var sjuk idag.
Han vart i allafall glad att se mig, och jag vart riktigt glad att se han också, jag har saknat han även fast det bara har gått en dag sen vi sågs sist, i love him!

Idag har skoldagen vart bra, jag har pluggat och är stolt över att jag faktiskt gjorde något idag, eftersom jag har en lat vecka, då jag känner att jag inte orkar göra något, men det orkade jag! jag taggade till ....
På hemkunskapen idag så fick vi göra pizza, min pizza vart riktigt lyckad, och riktigt god!
Och idag så har jag inga planer alls, bara att jag ska vara med min älskling och att jag ska försöka plugga musik, eftersom vi har musik prov imorgon, jag ska även försöka göra min matte läxa och kanske även jobba matte i boken.
Jag skulle även vilja sola idag, men vi får se hur det blir med det!

Se you later ♥

Kommentarer
Postat av: gsdfh

haha rätt datum och allt..

2009-03-27 @ 14:16:50
URL: http://gjydj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback