28/3

HejHej!

Och godmorgon för min del .... eller jag vaknade klockan två.
Jag har inte hunnit göra så mycket idag, bara legat i sängen, det var meningen att jag och mamma skulle åka och kolla på en rosa matta till mitt rum eftersom vi ska göra om det, men när jag ringde mamma så hade hon redan vart och köpt en rosa matta, så det blev inget av det.

Ja, och igår kväll, vad gjorde jag då?
Jo, jag åkte in till stan och i stan träffade jag Agnes och Erica, och sen gick vi till Ericas kompis Maja.
Vi umgicks och hade kul, lite senare på kvällen kom det ganska mycket folk, och vi hade det riktigt trevligt!
Sen var det meningen att vi skulle få skjuts till Böle eftersom vi inte orkade vara i stan hela kvällen, men våran skjuts kom aldrig, så då blev det inget av det, tråkigt tycker jag!
Så det blev att vi åkte hem istället, och jag åkte till älskling.
Trevlig kväll till en början, synd bara att våran skjuts aldrig kom!

Nu idag så har jag inga planer på vad jag ska göra, men vi får se senare vad jag kommer göra!
jag skulle vilja dra iväg och sola igen, men vi får se.


på fotot: Jag och Agnes, jag tog knappt några bilder under kvällen eftersom
jag glömde bort det, jag tog bara några bilder i böran av kvällen och dom vart
inge bra! men ni får nöja er med den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback