29 Mars

Godmorgon!

Nu har jag precis duschat och nu ska jag bara torka sen ska jag göra mig i ordning.
Det verkar som att det kanske blir en fika på stan med mina underbara tjej kompisar, om jag hinner vill säga ....
Sen ska jag sola, eftersom det inte blev något igår, och vi får se om jag ska sola på "privat" stället eller om det blir i stan, Agnes ska med också!

Igår så kollade jag och älskling på skräckfilm och gud vad läskig den var, den var faktiskt lite överdriven men riktigt läskig, jag ska skriva upp sen vad den heter och lite om filmen så kan ni ju kolla på den om ni tycker den verkar intressant, och om ni vågar ....

Nej men nu måste jag börja göra mig i ordning, jag kanske hinner med något fler inlägg innan jag åker!
Ha det bra så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback