8 mars

Godmorning!

Har ni sovit gott? det har i allafall jag gjort, jag vaknade precis, eller ja, jag har legat och myst med min fina älskling ett tag också.
Igår hade jag ganska trevligt, jag umgicks bara med killar hela kvällen, lite tråkigt faktiskt att vara ensam tjej, men jag försökte få med Erica ett tag, men det slutade med att jag vart själv med killarna, äsh det var kul det med!

Och idag är det Söndag, fyfasen vad lovet att runnit iväg snabbt, fast det känns bra att jag i allafall hittade på något på lovet, annars hade jag nog suttit här i Östersund i en hel vecka och gjort .... ingenting?
Idag/ikväll ska jag plugga, jag har jätte mycket plugg som ska vara klart, jag försökte läsa ut en bok medans jag var i London men det gick ju åt helvete, så det är väl bara för mig att läsa idag då!
Sen ikväll så ska jag nog äta middag med min kära pappa, det lär ju bli något riktigt gott, han är ju trots allt kock.

Nu ska jag ta med min Micke och äta frukost ....
Vi höres! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback