9 mars

Hej!

Nu är jag hemma från skolan, den här skol dagen gick sådär .....
Jag jobbade i allafall riktigt bra på SO:n tycker jag i allafall, sen dom andra ämnena gick väl sådär!
Man kan väl få skylla på trög start nu efter sportlovet?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag vill hitta på något, men det är ju en skit Måndag och på Måndagar brukar det nästan aldrig finnas något att göra!
Jag vill åka upp till Åre, och träffa Jennie, även om jag var borta från Östersund nyss så kan jag fortfarande inte sluta lessna på den här staden, och på tal om människorna i den här staden, ush jag vill bara spy!

Någon Åre resa blir det i allafall inte idag, men jag tror jag ska försöka tigga till mig en resa dit i helgen, för jag orkar inte vara hemma i Östersund i allafall, för det finns absolut ingenting att göra här ....
Hade ni bott här, så hade ni förstått mig, trust me!

Men nu ska jag väl fortsätta sova, och hoppas på att något kul händer?
vi hörs .... ♥

Kommentarer
Postat av: agnes

alltså vart tog du vägen?

du anar inte hur orolig jag blev <3

2009-03-09 @ 22:10:43
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Heeeeeey Josse!! Om du inte vet vad jag surrade om så är det detta...ush jag vill bara spy, ha ha ha.

paul och jag gapskrattade, men om det är någon som inte känner dig som är ny till bloggen som bor i Östersund, så kan Hon han bli "offended" och börja sprida en massa osanna rykten om dig!! Så jag ville bara tala om det för dig....för jag har gjort det misstaget och det är inte värt det!!!!! KRAAAAAM

2009-03-10 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback