Badat och läsa tidning

Halloj!

Nu är jag plötsligt hemma hos mamma och inte hos min pojkvän .... hm hur gick det till?
Jo min pojkvän skjutsade mig till mamma och nu har jag precis tagit ett skönt bad efter att ha pratat med mamma och att ta livmoderhals cancer sprutor!
Och vi har inte riktigt bestämt om jag ska göra det än, eftersom det finns både för och nackdelar med dom, så vi ska fundera ett tag till på om jag ska ta dom eller inte, en fördel att inte ta dom för mig är ju att jag slipper svimma, eftersom jag har blivit så töntig när det gäller sprutor, sist svimma jag och sen spydde jag, och nu ska jag i så fall ta tre stycken sprutor, huvva.

I allafal så vart det ingen smoothie till mitt bad idag eftersom jag tog ett snabb bad, men nu ska jag göra fika och lägga mig och läsa min tidning som jag köpte på vägen hem!
Det kommer mer inlägg ♥


på fotot: jag älskar skvaller!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback