Badat

Hej alla!

Här sitter jag helt själv och kollar på tv, men det är tur att jag har bloggen och min katt!
Jag har nyss tagit ett riktigt skönt bad, med mycket skum och mycket doftande saker i badet, så nu luktar man gott igen.
Eftersom min älskling var tvungen att sova hemma inatt pga att han skulle byta kläder osv, så måste jag sova själv inatt, eftersom ingen är hemma, det är ganska läskigt faktiskt, för jag är väldigt sällskapssjuk av mig, i hate to be alone!
Jag vågade inte ens bada utan att prata med någon, så älskling ringde mig så pratade vi medans jag badade, och sixten kom in och gjorde mig sällskap också, han är nog den socialaste katten som finns!

Men nu ska jag måla naglarna och smörja in mig med brun utan sol, och sen ska jag borsta tänderna, och kanske prata med älskling, och sen blir det läggdags framför tv:n, aldrig att jag tänker gå och lägga utan att ha tv:n på om jag är helt själv, men sen kommer ju såklart sixten sova med mig också!

Föresten, glöm inte bort att kommentera inlägget nedanför, det är ni som bestämmer om ni vill ha frågestund eller inte, och då får ni ställa vilka frågor ni vill.



på fotot: jag la i några doftande blom blad


på fotot: hemtelefonen, jag pratade med älskling medans jag badade


på fotot: min kisse kom in i badrummet och gjorde mig sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback