Badhusparken och fika

Hola!

Nu är jag tillbaka efter att ha vart ute i fin vädret och fikat, nu är jag hemma hos pappa och väntar på mat, jag glömde bort att vi inte skulle äta på resturang, utan pappa skulle laga mat, men det är ju lika gott det eftersom han är kock och då kan man räkna med god mat!
Vi ska äta lam med potatis pure vet jag i allafall, sen blir det säkert någon god sås till och grönsaker.

När vi gick ut så träffade vi först Anna och Hedda sen gick vi till badhusparken och senare så tänket vi fika i badhusparken, för det hade vart skönt att kunnat sitta ute och fika, men det var proppat med folk så vi gick och fikade på Domus istället, men det var mysigt det också!


på fotot: badhusparken, där var det väldigt mycket folk


på fotot: Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback