Bath time

Halloj!

i'm back now, efter ett riktigt skönt och avslappnande bad, jag luktar riktigt gott nu, jag luktar jordgubb, mums!
Jag gjorde som vanligt i ordning en smoothie, jag älskar smoothie, och det är så mysigt att tända ljus i badrummet, och sen sätta på musik, och dricka smoothie, it cant be better!

Här kommer pictures, enjoy.


på fotot: visst vart den fin? fast den var mycket godare än fin, trust me, you should have taste it!
Socker på kanterna, varma hallon på kanterna, och ännu godare .... varma hallon i botten på glaset.


på fotot:
min otroligt fula cd-spelare (som är min lillasysters nu)
Jag drog i allafall in den på badrummet, sen lyssnade jag på musik.


på fotot: badskum, ska man ligga och ta det lugnt i ett bad så funkar
det inte utan en massa skum.


på fotot: badflingor från Canada, jag slängde i några sånna också, för
dom luktar så gott, och dom är så fina.


på fotot: sen peelade jag ansiktet med den här, det är faktiskt första
gången jag testar på den här peelingen, har ju provat en massa andra.
Men den här var riktigt bra, den kändes ganska fet först, men sen efter
man hade sköljt av den så kändes hyn inte alls fet, bara otroligt len, and that's good.


på fotot: när jag hade badat klart så avslutade jag med den här i mitt
fuktiga hår, den är faktiskt bra, men ett minus för lukten, den luktar verkligen kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback