Brun utan sol

DYR: ↓


kommentar:
Den här brun utan solen är hur bra som helst, den används mest för ansiktet!
Jag tycker den är så bra för du behöver bara smeta på lite på kvällen sen dagen
efter så har du en fin brun färg.
Den luktar väldigt gott också!
Och jag tycker den här håller ganska mycket längre än andra brun utan soler, för vissa
andra håller tills man duschar, så om man duschar mycket så måste man kleta på
brun utan sol hela tiden, och då slösar man ju en massa i onödan, för om den håller
bättre behöver man ju inte kleta på varje kväll.
Dock skulle jag vilja att dom gjorde en större flaska så man kan använda till
kroppen också, för den funkar skit bra, och en sånn där liten flaska går åt
så snabbt om man ska använda den på kroppen, dock använder man mest
brun utan sol på kroppen lite mer mot sommaren.
pris: Jag vet faktiskt inte vad priset ligger på, jag vet bara att du i allafall
säkert får betala över 200kr minst!
kom ihåg: peela innan användning, resultatet blir bättre då, annars kan det
ge ett fläckligt resultat, och det är inte så kul ....

BUDGET: ↓


kommentar:
Jag gillar faktiskt dove's brun utan sol, men det finns både för och nackdelar
med den.
Jag tycker den är jätte bra för man blir ju brun av den såklart, och sen att
det är så himla billig och ändå funkar bra, den doftar gott också!
Och flaskan är väldigt stor och krämen räcker otroligt länge ....
vilket också är super bra.
Men det dåliga är att den inte håller länge alls, för efter varje dusch
så åker den oftast bort och man måste kladda på nytt, vilket faktiskt kan vara jobbigt!
Sen tycker jag dom borde göra en ansikts kräm med samma brun utan sol också,
för det är klart man kan använda den här i ansiktet, men den är till för kroppen
och om jag som har lite fet hy använder en body lotion i ansiktet så fattar ni nog
hur det slutar?
jo min hud blir ännu fetare och blank, och då uppstår en massa finnar!
Och sen tycker jag att även om man väljer den nyansen som är lite "mörkare"
så blir man andå inte så brun efter första användningen, ibland ser man knappt
någon skillnad, och då måste man kleta på flera gånger, och det orkar man inte alltid!
Men jag tycker ändå att den här är super bra trots nackdelarna, för den är billig
och den funkar och den är helt klart värd pengarna!
pris: runt 50 lappen, det är lite olika på vart man köper den, den brukar
finnas i mat affärer och där är den billigast
kom ihåg: peela innan användning, resultatet blir bättre då, annars kan det
ge ett fläckligt resultat, och det är inte så kul ....

Kommentarer
Postat av: ffffrida

hur länge och vart solar du solarium? vad kostar det och vad rekomenderar du för en ny börjare. :) super bra blogg

2009-03-12 @ 18:51:42
Postat av: terese olofsson

den där lancome har jag och den är jätte bra funkar bra om man vill ha en snabb brun färg. :)(Y)

2009-03-14 @ 12:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback