Chockladbollar

Hej på er!

Jag har faktiskt inte tagit mig in till stan ännu, för att jag skulle först in till stan för att träffa Anna mfl, men då ringde Anna och sa att det inte var någon ide att jag kom in till stan för affärerna skulle ändå stänga snart!
Så då tog jag det lugnt ett tag, och så skulle jag ta bussen nu som gick hel, men då missade jag den för jag glömde bort tiden.

Och älsklings mamma kom nyss hem från marknaden på stan, och då hade hon köpt med sig två chocklad bollar till mig och älskling, en var täckt av vit chocklad, och den andra smakade som glassen 88:an.
Så nu har vi nyss fikat, det var super gott, men väldigt mättande!

Om ett litet tag ska jag försöka att inte glömma bort tiden och ta bussen in till stan!
Hej så länge ♥


på fotot: mmmm .... mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback