Dålig uppdatering

Hello!

idag har jag uppdaterat riktigt dåligt, i'm so sorry!
Jag lämnde min laptop hemma hos min mamma igår för jag ville inte bära med den in till stan så därför lämnade jag den, och eftersom jag sov hos älskling inatt så hade jag ju inte min laptop och därför blev det ingen uppdatering.
I allafall, för er som undrar vad jag gjorde igår kväll, ska få veta det nu ....
Jag och Agnes fortsatte sy och lyssna på musik, samt äta godis. Jag hann inte göra klart min t-shirt som jag skylle sy på igår, men jag hann göra lite i allafall, jag hann sy och sen trä igenom ett gummiband ner till som gör att t-shirten sitter fast.
I allafall, efter att vi hade vart hemma hos mig så fick jag och Agnes lite brottom, för vi skulle med en buss in till stan (och det var därför jag inte uppdaterade mer, för att jag hade brottom)
När vi kom in till stan så träffade vi Sandy, Jennie, Hedda och sen tror jag inte att det var någon fler ....
I allafall, vi umgicks ett litet tag, sen bestämde sig Agnes och Hedda för att dra till Thomas, och jag följde inte med eftersom jag ville umgås med Jennie som jag inte hade träffats på ett tag, vi fick i allafall skjuts till Böle stugan, där var det fest och det var mycket folk, runt två fick vi skjuts hem.

Nu har jag precis ätit mig riktigt mätt och målat naglarna, nu sitter jag och funderar på hur det blir ikväll, vi kanske ska vara hemma hos mig några stycken och kolla på Robinson!
mer om det senare ♥


på fotot: resultat (inte alltför lyckat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback