Den funkar igen!

Hej allihopa!

Hoppas er dag har vart bra, min har vart bra i allafall, som vanligt så gick jag i skolan och det gick väl ganska bra, jag jobbade lite grann i allafall, sen slappade jag lite också, jag känner att jag är sjuk omotiverad den här veckan, för jag har mest bara slappat och tramsat med mina kompisar, men man måste väl få ha sånna veckor också, aight?
Jag får försöka komma igång bättre nästa vecka ....

Först på listan idag är i allafall att jag göra en novell som ska vara klar imorgon, sen kanske jag jobbar matte också, om jag har tid och ork vill säga, och senare kanske jag träffar mina vänner, annars tar jag det nog bara lugnt.

Men nu till det roliga som jag tänkte berätta med det här inlägget.
MIn webbcam har vart trasig ett tag nu och jag vet verkligen inte hur den gick sönder, och det var synd att den gick sönder eftersom jag brukar använda mig utav min webbcam ibland när jag ska ta kort och lägga in på bloggen.
Och sen har jag ett sorts pingvin spel på min dator, och det är alltid ljud till det spelet, men när webbkameran gick sönder så gick ljudet på spelet också sönder, men ljudet funkde ändå om man gick in på youtube och sånt, men inte om jag skulle spela spel eller kolla på video clip som jag har spelat in.
I allafall, nu medans jag väntade på att bli uppkopplad på internet så började jag spela det här pingvin, och ljudet funkade fortfarande inte, sen bara helt plötsligt så gick ljudet igång!
Och då sa micke (min pojkvän) men nu kanske webbkameran funkar också, eftersom dom gick sönder samtidigt?
då sa jag, nä det tror jag inte, eftersom webbkameran gick sönder före ljudet.
Men jag hade fel, jag tryckte upp webbkamera och den funkade, så nu är jag riktigt glad!
Jag som hade tänkt lämna in min älsklings laptop på lagning nu i veckan.



tummen upp för att webbcamen funkar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback