Det går inte!

Hej på er igen!

Nu har jag blivit hämtad från älskling, så nu är jag hemma hos mor, för jag ska inte sova hos älskling ikväll för han är sjukis, stackars min älskling!
I allafall, jag sitter fortfarande här och försöker skriva min novell men alltså det måste vara något fel på mig idag, jag kommer inte på något, absolut ingenting, eller så är det så att jag vill göra en så bra novell som möjligt och därför så sitter jag och tänker svårt, äsch jag vet inte.
Men en novell ska jag ha gjort innan jag har gått och lagt mig i allafall, och sen ska jag duscha/bada också!
Och en sak till tror jag faktiskt att jag ska göra ikväll, ett nytt armband, jag tror jag har en jätte bra ide, och som sagt, blir armbandet lyckat så lägger jag ut bilder på det sen!

Imorgon har jag Engelska nationella prov, då vi ska skriva en uppsats, så nu påvägen hem så köpte jag lite tilltugg!
vilken socker beroende människa jag är ....

Och föresten, det var någon som hade kommenterat något liknande: "ni äter ju hela tiden, går ni aldrig upp i vikt"
alltså jag och min pojkvän, och såhär är det, vi äter nog inte mer än vad andra människor gör, grejen är det att jag lägger upp väldigt mycket bilder på smoothies, godis och mat, alltså jag skriver vad jag har ätit, och om jag har köpt godis så lägger jag in och visar det, jag tror inte att det är så många andra bloggare som gör det och bara för jag lägger ut så mycket så verkar det som jag äter hela tiden, men det gör jag inte, jag äter, men tyvär inte hela tiden!
Och om jag går upp i vikt? klart jag går upp i vikt, men jag har fortfarande ett val, det är mitt val om jag vill gå upp i vikt, och ifall jag vill träna bort det eller inte, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så jätte mycket just nu eftersom det är snö och vinter fortfarande, så man kan säga att jag ligger i mitt björn ide fortfarande, och då går man upp i vikt!
Det blir värre till sommaren, men det är därför jag ska skaffa gymkort people!

FÖRESTEN, MIN WEBBCAM LURADES BARA, ELLER SÅ SVEK DEN MIG IGEN, FÖR NU FUNKAR DEN NÄMLIGEN INTE IGEN, SÅ SNART FÅR DEN ÅKA PÅ LAGNING TYCKER JAG!


på fotot: i love candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback