Fika time

Efter skolan så åkte jag och Agnes in till stan, Agnes började med att kolla på tyger eftersom hon ska sy ett fodral till sin laptop, men hon hittade inget tyg då, men nu vet hon hur hon ska sy den!

Sen träffade vi Julia och så gick vi och fikade på te huset ofcourse, och sen ringde min pappa!
det värsta som skulle kunna hända, hände då ....
Min pappa fyller år idag, och jag visste inte att det var idag!
Han ringde mig och pratade som vanligt och frågade vad jag gjorde och så, sen så sa han, ja jag fyller år idag jag.
Och jag ville bara börja grina, jag har aldrig kännt mig så dum i hela mitt liv!
Min älskade pappa fyller år idag, och jag visste inte att det var idag, jag vet såklart att det är den 10 Mars, och för bara
en vecka sen så satt jag och pratade om att han fyller år snart, men sen när han väl fyller år så vet jag inte att det är idag.
Om jag bara hade hört den 10 Mars så hade jag säkert kommit ihåg det, men gjort är gjort ....
I allafall så ska jag köpa något exta fint i födelsedags pressent nu, det lovar jag!
Grattis pappa, you know that i love you ♥


på fotot: mitt fika, chai latte och cheese cake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback