Fint väder

Godmorgon igen!

Varför jag säger godmorgon igen är för att jag vaknade precis, efter att jag hade uppdaterat bloggen sist så somnade jag direkt sen, det var så himla skönt! så nu är jag riktigt utvilad, men jag mår fortfarande lika dåligt som jag gjorde innan jag somnade ....

Jag blir så arg att jag måste vara sjuk när det är såhär fint väder ute, det känns alltid som att jag är sjuk när det är fint väder, typiskt!
Jag gick nyss ut och kollade på våran bakgård, och där lös solen, jag vill bara sätta mig i en av våra ute stolar och sola, men det skulle ju inte vara så bra eftersom jag är sjuk, åh!
Jag får väl sitta här inne och ruttna och tycka synd om mig själv.


på fotot: kolla vad mycket snö det är på husen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vad mycket snö ni har! Jag bor utanför Stockholm och här är det 100% torrt på marken, rena vår-känslan:) Hoppas du mår bättre snart!

2009-03-19 @ 18:59:41
Postat av: josefin hamrin

ja jag vet, alldeles för mycket! åh vad härligt, jag vill att snön ska smälta här så man får ta fram alla fina vårskor :) tack, i will

2009-03-19 @ 19:54:14
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback