Göra om på mitt rum ....

Som jag sa så har satt jag och mamma och pratade om att jag ska göra om mitt rum!
Först tänkte vi att jag skulle ha kvar min fondvägg som är brun med stora blommor på, och sen måla dom andra väggarna lax rosa (dom är vita just nu)
Jag har blivit less på mitt rum och känner att det är dags för förändring, och min lillasyster har precis gjort om sitt rum och hon har rosa på sitt rum, och jag tycker det är hur fint som helst.
Men vi bestämde oss för att strunta i att göra rosa väggar och ha kvar min fondvägg, och istället så gör vi alla detaljer rosa, alltså vi köper en rosa lampa, en rosa eller brun matta, rosa sängkläder, sen ska jag ta bort min tre sits soffa och sätta dig en fotölj, och då får den vara klädd i något rosa!

Vi tror det blir snyggare om man har brunt och vitt på väggarna (som jag har nu) och sen lägger man till rosa detaljer istället, eftersom det är väldigt lätt att tröttna på en stark färg, vi får se hur resultatet blir, och om jag fortfarande håller kvar det här, men det tror jag, och mamma ska på IKEA på Fredag så hon kanske får med sig något till mitt rum då.


på fotot: min tapet som jag har nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback