Hemma från stan

Hej sötnosar!

Nu är jag hemma igen efter en dag på stan.
Jag åkte in till stan och där träffade jag Agnes och Jullan (Julia) som fyller år idag (jag nämde det förut också)
Och vi gick och kollade runt lite på stan, och sen fikade vi te huset, jag hade tyvär inte kameran med mig för första gången.
Men jag fikade i allafall kladdkaka och Julia och Agnes delade på en panini och en kladdkaka!

Jag köpte även en halsduk idag, den är svart och stor!
OCH VET NI? jag köpte halsduken för 19kr, och den hade egentligen kostat 600kr, det är märket Peak på halsduken också, tror ni jag har gjort världens bästa köp eller? it's my lucky day .... och det fanns bara en kvar, så försök bara hitta en lika snygg vid det priset ....
yeah try!


på fotot: sjalen från peak som är stor och super mysig!


på fotot: jag ljuger inte, om ni kollar noga så står det 600kr i det högra hörnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback