Hemma hos Anna

Hola amigos!

Nu är jag hemma hos Anna, hon sitter och gör i ordning sitt hår lite, för hon har duschat.
Vi ska snart sätta i hennes hår, vilket jag inte ser fram emot, eftersom det tar så långt tid!
Efter vi har satt i hennes hår så blir det kanske utgång, det återstår att se, annars åker jag nog hem till min pojkvän.

Föresten, jag ljög för er människor, jag promenerade aldrig till Anna, jag ville promera till Anna, men då erbjöd sig älsklings mamma att skjutsa mig till Anna, och då hade jag inget val?
säger vi ....
Nej, men det var faktiskt skönt att slippa gå även om jag hade kunnat gjort det!

Men nu ska jag och Anna fortsätta digga musik och sen sätta i hennes hår, fler inlägg kommer, i promise! ♥
Här kommer lite bilder på mig som jag tog alldeles nyss, ja tänk vad kul man kan ha med en webbcam ....
tolka det som ni vill.


jag med Annas trens, jag kanske borde börja odla skägg, vad tycks?








watch out for this crazy women


Kommentarer
Postat av: lina

Varför sminkar du inte underfransarna?:)

2009-03-07 @ 15:35:26
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

jag vet faktiskt inte, jag gjorde det för flera år sen men nu gör jag det bara inte! :)

2009-03-07 @ 16:07:59
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback