Hemma hos mig

Hej alla glada!

Jag antar att det inte är så många som är vakna just nu, men jag skriver ett inlägg ändå så kan ni ju läsa sen.
Ikväll började jag och Agnes med att åka hem till Jesper, där det var lite mer folk, där kollade vi på Robinson, och sen efter det så åkte vi (eller jag och Agnes vart skjutsade på moppar) ner till busshållsplatsen för Agnes skulle ta bussen till stan där hon skulle träffa Markus och Hedda, och sen skulle dom på Karibu!
Själv så stanna jag med älskling och hans kompisar, vi åkte hem till mig, och här har vi kollat lite på American pie 2 och ätit chips.
Och snart kommer Anna och Agnes hit för dom ska sova här, mysigt värre!


på fotot: vi åt en massa chips


på fotot: just nu sitter jag framför brasan och bloggar medans dom andra
håller på göra någon sorts böghög


på fotot: såhär snällt satt dom och kollade på film nyss, men så fort jag satt
på lite musik så fick dom fnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback