Hemma i Östersund

Hej, det var ett tag sen nu!

Som ni vet så har jag vart i London nu i några dagar, men nu är jag hemma igen.
Jag har haft en jätte bra resa, förutom alla förseningar på flygplanen.
London är suveränt, dom har världens bästa affärer och världens trevligaste människor!

Jag fick en hel del shopping med mig hem också, jag är super nöjd med allt jag köpte!
självklart berättar jag mer sen, och bilder på shoppingen kommer, jag tänkte skriva upp sakerna jag
shoppade nu, som ett litet smakprov!

• 1 jeans jacka från Primark
• 1 par svarta tyg skor från Primark
• 1 par skit snyggaskor med nästan 1dm klack, dom liknar gladiator sandaler lite från Skopunkten (köpte i sthlm innan London)
• 1 liten väska från Primark
• 1 mineral foundation från nån smink affär
• 1 par skitsnygga ljusa jeans som är slitna på knäna från Topshop
• 1 fransk manikyr set från Primark
• 1 vit t-shirt med en rosett på från Lindex (köpte i sthlm innan London)
• 1 rosa diadem med en rosett på från Primark
• 1 svart läder klocka som jag köpte på någon affär när vi var i London på Europas största köpcenter
• 1 mörk rosa oversize tröja med knappar baktill från New look
• 1 par svarta knästrumpor med rosett på och spets från New look
• 2 par örhängen med blommor på från Primark
•  1 grå väst med knappar från Primark
• 1 svart tre kvarts ärmad tröja med knappar på från Primark
• 4 par trosor från Primark
• 1 bh från Primark
• 1 svart nattlinne i siden + shorts till från Primark

Ja, det vart en hel del shopping kan man ju säga ....
Bilder på shoppingen och bilder från dagarna i London lägger jag som sagt in senare, för nu ska jag umgås med min pojkvän.
vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback