Home again

Hello people!

Nu är jag hemma igen, ja som jag sa så åkte jag in till stan, och nu har jag precis ätit en jätte god middag med min pojkvän och hans mamma och pappa, vi åt fläskfile med klyftpotatis, i love fläskfile kan jag lovar er ....

Och nu sitter jag här framför datorn, jag lyssnar på musik och kollar runt på internet.
Ikväll har jag inte några speciella planer tror jag, inte än så länge i allafall, jag har nog mer planer för imorgon!
Så ikväll kanske bara blir en skön mys kväll, i dont know really.

Det var lite roligt när vi var på stan, för jag Dennis och min pojkvän Micke hittade en jätte stor istapp, den var mer än en meter långt, skit häftigt måste jag säga!
Tänk att få den i huvudet, då är man nog död ganska snabbt.


på fotot: man ser inte istappen så bra här, men den var riktigt lång och tjock


på fotot: marabou chocklad, ja jag vet att jag aldrig får nog av sötsaker,
snart kommer jag väl bli så tjock att min navel piercing ploppar av, you never know ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback