I taket lyser stjärnorna

Godkväll people!

Nu är jag hemma hos min pojkvän igen, jag åkte aldrig hem till mamma, det får bli imorgon istället.
För er som vill veta så åkte jag hem till min pappa och där åt jag middag, sen läste jag ett tag, sen skulle jag plugga lite SO, men då märkte jag att boken var hemma hos mamma, OJ så synd va?
Så då satte jag mig och kollade på film med pappa istället, han kollade på den nya mumien, den är faktiskt bra, men kanske lite overklig.
I allafall sen gick jag upp och träffade Josefin, Hedda och Agnes, sen tog jag bussen hit!

Och nu har jag vart hos älskling ett tag, och från att jag kom hit tills nu så har jag läst!
Jag måste rekomendera boken: i taket lyser stjärnorna
Den är skit bra skriven och den är så rörande, självklart kom tårarna, i allafall på mig, and i guess that i'm not alone with that?
Jag har nästan läst ut den, men jag ska försöka läsa ut den ikväll, men det blir nog inga problem eftersom den är så bra, man tänker inte ens på att man läser, för den är så bra!
Jag älskar böcker som man verkligen kommer in i, för annars är det inge kul att läsa en bok ....

Men nu ska jag fortsätta läsa, jag hoppas att ni som inte har läst den läser den! ♥


på fotot: jag med boken i taket lyser stjärnorna


på fotot: såhär ser boken ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

får kanske ta och läsa den då :)

2009-03-09 @ 02:51:01
URL: http://malinvictooria.blogg.se/
Postat av: Johanna

har läst den och håller med om att den är bra som fan! men då såg inte fodralet ut så :S wierd..

2009-03-09 @ 16:37:14
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback