Igår hemma hos Agnes

Hej!

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering, igår var det så att jag trodde att jag skulle kunna koppla upp mig på Agnes trådlösa bredband, men det gick inte! Jag försökte minst tre gånger.
Så det vart en dålig uppdatering igen, så nu får ni lite bilder sen igår istället, förlåt mig!


på fotot: Middag med Agnes, hemma hos Agnes.
Vi åt en kycklingröra med ris


på fotot: Efter middagen så kom Hedda, Anna, Julia och Markus och vi
kollade på melodifestivalen hemma hos Agnes!
Och gud vad besviken jag blev, fel låt vann, jag fattar inte att den kunde vinna,
MÅNS SKULLE VINNA!


på fotot: vi är snygga tjejor

Efter vi hade kollat på melodifestivalen så åkte vi in till stan och gick upp till karibu (gratis fiket) och där fikade dom andra och så spelade vi kort, det var hel mysigt!
Sen efter det så var klockan kanske runt halv ett, då gick vi ner till subway för tjockis Agnes och Hedda ville dricka latte, sen var det meningen att jag och Agnes skulle sova i Sandras källare, vilket jag hade tyckt vart as roligt, men det slutade med att vi inte orkade gå ända dit så jag och Agnes gick hem till hennes mamma i stan och sov där.
Sen när vi kom hem till Agnes mamma så satt vi uppe och kollade på youtube clip och var inne på våra datorer till ungefär klockan tre, sen var det godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback