I'm going to town

Punkt 1,2,3 är avklarade!
Nu återstår bara 7 punkter, jag ska alldeles strax ta mig in till stan där jag ska träffa Agnes, och så ska jag hem till pappa och packa och hämta min bok!
Sen åker vi nog tillsammans hem till min mamma som bor på Frösön, och där ska jag packa och sen ska Anna och Hedda komma dit, för Hedda ska prova två av mina jackor, sen ska vi umgås med dom ett tag också eftersom vi inte kommer ses på ett tag, sorgligt men sant.


just nu pratar jag med Anna Molin


och jag är glad för om några timmar börjar våran resa till Skavsta
sen vidare till London


den här är till er andra tråkmånsar som får ha så kul här hemma i
den lilla hålan vid namn Östersund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback