I'v got beautiful blue eyes, what do you have?





Jag hittade några gamla bilder på mitt USB minne som jag och Anna tog för ett tag sen, inprincip alla bilder vart fula, alltså dom var bra tagna men jag hade helt fel kläder på mig, helt fel frisyr och det var helt enkelt inte min dag, så jag såg inte bra ut på någon bild, och vi tog dessutom inne, vilket jag tycker mindre om, jag tycker mer om att fota ute där det är bättre ljus.
Men när jag kollade igenom bilderna så insåg jag att jag har väldigt blåa ögon, på nästan alla bilder så lyser mina blåa ögon upp, min ögonfärg är definitvt något jag är nöjd över, även om jag önskar att jag hade brun ibland, men så där är väl alla, man vill alltid ha det man inte har, om man har rakt hår vill man ha lockig och tvärt om, om man har gröna ögon vill man ha blåa, and so on .... jag tror ni känner igen er!

Kommentarer
Postat av: stina

så fina ögon! ge mig!

2009-03-30 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback