Jag är så klantig

Jag är så arg på mig själv just nu!
and i'm going to tell you why ....

Ni vet att jag beställde löshår för inte så länge sen? I allafall, nu har jag märkt eller ja för någon dag sen att mitt löshår absolut inte är äkta hår, utan det är syntet hår, och jag hatar verkligen syntet hår, det ser så oäkta ut och det är världens sämsta kvalite på det.
Självklart så visste jag inte att det var syntet hår när jag köpte det, för då hade jag aldrig köpt det, utan det stod såhär:
ÄKTA KANEKALON HÅR! och självklart kollar jag bara på att det står att det är äkta, så jag tog för givet att det var äkta, åh jag har blivit så lurad! eller ja, jag har lurat mig själv.
Så nu sitter jag här med världens äckligaste löshår (it look like barbie hair)

Man blir så jädrans lurad av syntet hår också, för när man får hem det så är det världens bästa kvalite på det, och det känns exakt som riktigt hår, sen efter några veckor så slutar det med att det är som en stor tuss.
Jag har försökt locka mitt hår men det har inte gått (och äkta hår ska gå och locka) men då tänkte jag bara, äh skitsamma det kanske bara inte går att locka, sen har det börjat tussa upp sig flera gånger och då har jag klippt det, jag har klippt det minst två gånger, sen förstod jag att det absolut inte var äkta hår!

Så nu är det bara bita ihop och köpa nytt löshår, som den här gången ska vara äkta, och nu ska jag kolla noga på vad det står, man får väl säga att man lär sig av sina misstag!


på fotot: längst upp så ser ni hur löshåret ser ut nu (man ser dock inte kvaliten på håret så bra)
men det är sjukt tussigt och slitet.
längst ner så ser ni hur löshåret såg ut när jag fick det, det var super lent och kändes
exakt som riktigt hår, och då hade det värsta fina hollywood svallet, och nu är det långt
ifrån fint.

Kommentarer
Postat av: chne

Jaa som man säger, dumma blondiner.

Du är ett väldigt bra exempel

2009-03-18 @ 19:39:08
Postat av: josefin hamrin

maby i am?

is that your problem?

2009-03-18 @ 19:43:56
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: Monika

Jaa men du......BLONDS HAVE MORE FUN!!!!! antar att du är Jealous :D

2009-03-19 @ 19:56:39
Postat av: josefin hamrin

haha exakt!

2009-03-19 @ 20:13:32
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tjena bara så att du vet Monika är en kompis till mig!!!! Hon ville bara kolla på din blogg och hon blev förbannad över kommentaren HEJ

2009-03-19 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback