JAG SVARAR PÅ ERA FRÅGOR!

umgås du inte med sara o längre?
Det beror helt på vilken sara du menar!

vart ligger det stället där du brukar sola solarium?
det ser så mysigt ut :)
Det ligger på Frösön, en liten bit ovanför Konsum, men
tyvär så är det stället "privat" eller vad man ska säga

Hatar du micke lund?/ daniel
Hatar är ett starkt ord och att jag hatar han kan jag
verkligen inte påstå, varför tror du det?

vad är det mest pinsamma du har gjort i hela ditt liv?
Oj, det var en svår fråga.
Jag tror att jag har gjort ganska mycket pinsamt i mitt liv.
t.ex när vi var på paddeltur med klassen, så på kvällen
skulle jag och Micke doppa oss lite snabbt i vattnet (vi var inte tillsammans då)
så hade jag bara på mig kläder nertill men jag var naken upptill, men jag höll
för brösten, sen så hoppade jag i vattnet och han också, fast han
simmade inte ut lika långt som jag, men då i allafall efter att jag hade
doppat mig så skulle vi gå upp ur vattnet, och då hade jag glömt bort att jag inte
hade någon överdel på mig, så där var jag påväg upp ur vattnet och flashade
brösten för min kill kompis, men nu gör det ju inte så mycket eftersom vi är tillsammans.
Men det var riktigt pinsamt!

Har du bra betyg?

Dom är väl sisådär.
Dom är inte jätte bra och inte jätte dåliga, jag ligger nog lite mitt imellan.
Det finns ju några ämen som jag är starkare i, och några som jag är svagare i!

Vad för linje tänker du gå?
Jag kan inte svara på vilken linjer jag tänker gå, för det beror ju på mina betyg!
Men jag kan svara på att jag skulle vilja gå frisör i allafall, men man måste ha väldigt bra betyg för att komma in där.
Annars skulle jag nog vilja gå mode och design, det är också något jag är intresserad av och jag skulle gärna vilja utvecklas mer inom det

Vilken stil kan man säga att du har?
Gud vilken svår fråga!
Jag tycker att jag har en väldigt tjejig stil, men jag kan ändå variera, jag har inget emot att gå i stora jeans någon dag, och jag går väldigt ofta i mjukis byxor (fast det är oftast bara hemma) jag kan också bära saker med nitar på och nit armband, men om jag skulle säga vad jag har för stil så är den nog väldigt tjejig, men långt ifrån fjortis stilen (enligt mig själv i allafall)

Har du alltid varit blond?

Haha nej, absolut inte!
Jag har färgat håret hit och dit, jag har vart svart hårig och brun hårig också.
Men jag trivs bäst i blondt hår, och det har alltid blivit så i slutändan att jag vill vara blond.
Och när jag var liten så hade jag jätte ljust hår och jag är väldigt ljus, jag har ljusa ögonbryn och ögonfransar, och därför passar jag bättre i något ljusare.

Vad jobbar dina päron med?
Min pappa är kock och lagar världens godast mat, och min mamma jobbar på 112 (SOS)

Är du bortskämd?
Nej, jag skulle aldrig kunna kalla mig bortskämd och jag skulle aldrig vilja vara det heller!
Mina föräldrar har mycket pengar, men dom skämmer inte bort mig, vilket jag tycker är bra om jag ska vara ärlig.

Ångrar du nånting du har gjort i ditt liv?
Jag har tänkt mycket på den här frågan.
Men om jag ska vara helt ärlig så jag ångrar ingenting i mitt liv, absolut ingenting.
Jag har vart världens hemskaste unge och har haft det jätte jobbigt ibland, men jag ångrar ändå inte att jag var som jag var då, för på något sätt så tror jag att det som har hänt förut påverkar en själv lite idag.
Och man lever bara en gång!

Vad är ditt mål med livet?
Jag vet inte riktigt, jag tycker det är lite läskigt att tänka på vad man har för mål med livet, man måste väl inte ha några mål, jag vart född och jag kan leva livet precis som jag vill.

vem förlorade du oskulden med?
Jag sa att jag skulle svara på alla frågor, men helt seriöst tror ni själv att jag svarar på den här frågan?

vad går dig på nerverna?
När personer smaskar högt när dom äter och skrikande barn!

umgås inte du med flickorna på körfältet längre?
Nej tyvär var det väldigt längesen vi umgicks, men jag är fortfarande kompis med dom flesta även om vi inte umgås längre, varför vi inte har umgåtts beror väl på ganska mycket.
T.ex efter att jag skaffat pojkvän så umgås jag inte lika mycket med mina tjej kompisar för jag spenderar mycket tid med honom, sen nu eftersom jag går i 9an så är det ganska mycket plugg och då umgås jag mest med kompisar på helger.

Gillar du att sjunga? laallalalalala
Ja det gör jag, jag brukar gå runt och sjunga lite då och då, dock tycker jag själv inte att jag har någon bra sångröst, men man får väl sjunga ändå?

 

När kommer du till Canada????
Tjata på min mamma och prata med min moster (hon bor i Canada) så kommer jag!

 

när förlorade du oskulden?
Det skulle du allt vilja veta va!

If you became successful and made a lot of money,,,would you use your fame to do good things on this planet. If the answer is YES what things would you focus on?
Yes, i don't know really, i think that i should give money to people and animals that need help, because they need the money more than i do.

 

hur många har du haft sex med?
två stycken, mer säger jag inte.

 

Känner du någon i Sthlm?
ja det gör jag, hela min släkt på pappa's sida bor i Sthlm och jag har även bott i Sthlm i några år när jag var mindre

Vad tycker du om frans-modet? Och ser du dig själv som en snobb eller överklassmänniska?

Jag tycker frans modet är snyggt och jag skulle gärna vilja ha en liten frans väska!
Snobb eller överklassmänniska, båda är väl ungefär samma sak? jag ser mig väl lite som en överklassmänniska!

är det jobbigt att gå i samma klass som sin pojkvän?
Jag tycker att det är både jobbigt och inte att gå i samma klass!
Det är bra eftersom då ses vi varje dag och man kan större koll på varandra, men det är jobbigt också eftersom det kan vara en nackdel att ses varje dag också, då får man aldrig riktigt chansen att sakna varandra!

vilken är den värsta perioden i ditt liv och varför?

Än så länge så var nog den värsta perioden i mitt liv när jag var runt 13-14, jag hade ständigt problem, i skolan och hemma pågrund av mitt beteende

Vilken är din favoritaffär?
jag vet inte, det är många!
H&M, Monki, Primark, Topshop, Gina, Cubus och många fler ....

Vad ska du satsa på för skor i sommar?
Gladiator sandaler, och pumps med höga klackar!

vilken är din absoluta bästa kompis?
Jag kan inte välja ut någon bara sådär, alla är bra på sitt sätt.
Agnes tillexempel har jag kännt hur länge som helst, och hon och jag har inte bråkat många gånger alls, vi kommer alltid överens, och hon är den som stöttar mig i allt, vi har gått igenom väldigt mycket tillsammans också vilket gör att vi är så nära vänner.
Sen har vi Jennie, hon är en person som jag verkligen litar på till mer än 100 procent, jag kan prata om allt med henne och då menar jag verkligen allt, och en sak som är bra är att vi är så himla lika, jag tror aldrig att jag har kännt igen mig så mycket i en person som jag gör i henne, och jag har aldrig lyckats kommit så nära en person på en sånn kort tid!
Och tillsist Anna, vi har kännt varandra väldigt länge och hon är en person som jag älskar att prata ut med, det finns ingen annan som förstår mig så bra som Anna gör, jag skulle kunna sitta i timmar och prata ut med henne!
Hon får mig alltid på benen igen också om jag mår dåligt.

Sen har jag ju fler underbara vänner också, men det är nog dom här tre som står mig absolut nämast!

varför är du aldrig med Sara längre? ni var ju trillingar du hon och agnes?
Varför vi aldrig umgås vet jag inte riktigt, men man växer ifrån varandra (man förändras) och man passar inte ihop med alla hela livet.
Fast Agnes umgås jag med fortfarande helt klart, hon skulle jag aldrig växa ifrån, för skulle jag mista henne så vet jag inte vad jag skulle göra.

Kommentarer
Postat av: anna

pussss du är bäst josefin! <3

2009-03-24 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback