Just nu:

Just nu så ligger jag i älsklings säng och sjukar mig, dricker te och sitter vid datorn!
Jag blir bara sjukare och sjukare .... jag hade världens hosta idag på skolan, jag tror det beror på att jag och älskling sov med fönstret öppet inatt vilket har gjort mig sjukare!
Sen är det snor, snor, snor i min nästa, det är så jobbigt.

Imorgon skulle jag nästan tippa på att jag blir hemma tyvär, jag vill verkligen gå på skolan eftersom jag vill missa så lite som möjligt, men ibland måste jag faktiskt acceptera att jag är sjuk och att jag måste vara hemma.
Och jag är heldre hemma imorgon så kanske jag mår lite bättre till på Fredag, för då kommer Jennie hem!
 
så för min del blir det nog att vara hemma imorgon, men ni läsare kan ju se det från den ljusa sidan i allafall ....
för om jag är hemma hela dagen så kanske det blir fler uppdateringar!
Godnatt på er, sweet dreams! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback