Kladdkaka

Hej på er!

Just nu sitter jag och kollar på tv, fast den här gången har jag sällskap, för nu är min älskling här!
Jag har nyss vart världens snällaste flickvän, jag har nämligen bakat kladdkaka till mig och älskling, och jag tror den kommer bli super god, jag har vart sötsugen ända sen efter jag hade ätit middag, så jag var bara tvungen att baka något!

Imorgon måste jag gå på skolan, även fast jag känner att jag inte är riktigt frisk än, men om jag är sjuk imorgon så tycker inte mamma att jag ska åka på stan sen, ganska logiskt! eftersom har jag vart sjuk från skolan så kan jag ju inte gå på stan helt plötsligt?
men jag tycker det är tusen gånger jobbigare att gå på skolan än på stan, det tycker nog dom flesta.
Så imorgon får jag kämpa mig till skolan, och sen ska jag åka in på stan, i guess!

Men nu blir det kladdkaka med vaniljglass ♥


på fotot: kladdkaka, kolla vilken fin brunfärg den fick!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vi är just nu likisar, Jag är också sjuk med en kladdkaka på ingång 8)

2009-03-20 @ 15:48:07
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback